Prvi put u Vijetnamu, 2016

Sutra rano ujutru ( u 6:30 ) napuštamo Ho Ši Min, puni emocija, kojih sam se plašila da neće biti, s obzirom da sam na put krenula sa pitanjem ‘’da li možeš da potrošiš zadovoljstvo?’’, da jednostavno budeš toliko oduševljen već da prestaneš da se oduševljavaš dalje… Međutim… Leteli smo preko Dohe, ‘’Katar’’ avio-kompanijom, što […]

Read More Prvi put u Vijetnamu, 2016

Tuli blok, Bocvana

Već mesec dana unapred znamo da nas čeka ova tura. Ovaj obilazak. Ovaj safari? Ova pripitomljena divljina. Ne znamo gde idemo tačno, uz napomenu da, ako se sećate, otet mi je mobilni telefon i kamera koju koristim je katastrofa i filteri su jadni i snimci su loši. Vozimo se A1 putem iz Gaboronea ka Francistaunu, šest sati, pa […]

Read More Tuli blok, Bocvana

Tri dana u Budimpešti, treći put ili – šta još možeš u Budimpešti

Mislim da sam obišla sve popularne lokacije po Budimpešti, one tipične turističke, kad odeš sa agencijom na produženi vikend, pa još malo više od toga. A tako smo dva puta – jednom zimi, za doček Nove godine, koji smo prespavali u hotelu, ali obišli čarobnu Sent Andreju, koja je tada, onako okićena što ledenicama što […]

Read More Tri dana u Budimpešti, treći put ili – šta još možeš u Budimpešti

Bocvana u međuvremenu

Posle nemilog mi događaja, iscrpljena potpuno, pišem svim vrtićima i drugima koje sam imala da posetim o tome šta mi se dogodilo i da ne mogu da ostanem u Gaboroneu, hvala, ali moram kući svojoj da idem. Taj odlazak se malko prolongirao, jer ipak smo prvenstveno tu zbog Igorovog posla, a i bio je ubeđen […]

Read More Bocvana u međuvremenu

Zašto se vraćam kući

Nakon posete vrtiću ‘’Naletsana’’, sedim na suncu, čitam ‘’Obris’’ ( i ne preporučujem ga ), pijuckam Badvajzer, pušim Kamel i čekam da Igor završi posao za danas, kako bismo otišli u šetnju i ujedno do prodavnice. Ovo će biti već treća šetnja od kad smo došli. Prve nedelje po dolasku ( nedelje kao poslednjeg dana u […]

Read More Zašto se vraćam kući

Poseta dečjem vrtiću u Gaboroneu

Čekamo taksi pred kapijom da nas vodi na razgovor, sastanak, upoznavanje sa direktorkom i osobljem vrtića u kojem ću (možda) volontirati. Idemo Igor i ja, ne idem sama, ne. Obukla se po standardima pristojnosti i iskoristila priliku da okačim minđuše, stavim sat i narukvicu, jer sam inače stalno u haljetku ‘’za po kući’’, pa reko’ […]

Read More Poseta dečjem vrtiću u Gaboroneu
Featured

Kako je biti ponovo u Gaboroneu

Proleće je, ali bilje nije jarko zeleno kao leti. Izgleda sparušeno i sivo. Zapravo je skroz zeleno, ali ni delom tako intenzivno kao što može da bude. Umesto cveća na koje sam navikla, tu su sada narandžaste trube i gole grane, bez ijednog lista, sa pregršt ljubičastih latica. Verujući termometru, voda u bazenu je 16 […]

Read More Kako je biti ponovo u Gaboroneu
Featured

Pripreme za povratak u Bocvanu ili – koga još to zanima

Od juna maštam o povratku u Bocvanu i o istraživanju celog Afričkog kontinenta, pa lelujam na relaciji Srbija-Grčka-Crna Gora-kurs šivenja-časovi vožnje, ne bih li prebrodila to iščekivanje krojeći i prepravljajući planove iz dana u dan. Lomim se, ali ipak odlučujem – boravišna dozvola koja me čini stanovnikom Bocvane daje mi krila da volontiram na poljima […]

Read More Pripreme za povratak u Bocvanu ili – koga još to zanima

Nosorozi u Gaboroneu

Jedna od čari parka Mokolodi je i praćenje nosoroga, da ne kažem rhino tracking, što ustvari jeste. Planiramo tu akciju u poslednjem trenutku, odmah posle kampovanja u Kalahari pustinji, a poneseni utiscima, hoćemo da nam ‘’lični i personalni’’ vodič bude vodič iz pustinje ( jer smo se tako zgotivili ). Rastajemo se s njim na […]

Read More Nosorozi u Gaboroneu

Bocvana – dva meseca kasnije

Najveći utisak iz Bocvane sam sebi -ja. Kad se sve sabere, da, najveći utisak bio je naći se u, dosad, neiskušenim situacijama, živeti i koegzistirati sa nepoznatim ljudima i davati svemu da me zalije vidicima, mirisima, rečima. Posle nešto više od dva meseca, osećaj zova prirode ne jenjava, ne drži me mesto i jedva čekam da […]

Read More Bocvana – dva meseca kasnije

Početak

Dobrodošli! Evo me na aerodromu u Dubajiu, čekam let za Johanesburg, tako da imam vreme koje sam rešila da ispunim praveći blog. Kuva se ta ideja već neko vreme u meni…Nisam još uvek sigurna da li je ovo nešto što želim i ne znam da li će me i gde odvesti, ali sam htela da […]

Read More Početak

Ferata Fortica

Prva priča sa domaćeg terena. Iako je bilo već brda i planina i kanjona i ferata. Ovog puta pišem da slučajno ne zaboravim. Mala je, mislim onako, niska, skockana, spakovana, pregledna. Ta Fortica. Ona je brdo. To brdo je ženskog pola. Eto je nad Mostarom. Na pola brda izašli iz kombija da prođemo iza žičane […]

Read More Ferata Fortica

Kambodža

Polazimo za Kambodžu autobusom, iz Ho Ši Mina, Vijetnam. Prvo idemo u Pnom Pen, jer nam je uz put. Nisam bila dobro raspoložena, bilo mi je loše zbog ‘’onih dana u mesecu’’ i ne, ne pijem nikakve tablete, pa ni te koje mnogi predlažu za putovanja i ukidanja ženske manifestacije. Došli u hotel, sat vremena […]